Referenties

‘De ChristenUnie stond net aan de vooravond van een lange intensieve campagneperiode. Aan video content was zeker behoefte aangezien video content een belangrijke rol zou gaan spelen in de content strategie van de TK campagne. Ook het woord documentaire viel en eventueel mogelijkheden voor ‘een reclamespotje’. Het betrof echter wel een landelijke campagne en de ChristenUnie wilde haar opgebouwde kwaliteitsstandaard van content graag handhaven.  De ideeën en verbeeldingskracht van de mensen van Living Image, gekoppeld aan een aanstekelijk enthousiasme en een ontwapenden eerlijkheid gaven uiteindelijk de doorslag om het avontuur met elkaar aan te gaan.

Living Image leverde al snel hele mooie resultaten op en ook de feedback op de producties werden steeds beter en sneller verwerkt. Het vertrouwen groeide om ook de landelijke televisiespot (12 keer uitgezonden en op Facebook een bereik van ruim 1 miljoen)  onder de hoede van Living Image te brengen en dat vertrouwen is zeker niet beschaamd. Naarmate de campagne vorderde werden de filmpjes beter en was er minder feedback nodig om de vereiste kwaliteit te leveren. Een groot compliment voor een ploeg met relatief weinig vlieguren die direct mee moet doen in een landelijke campagne. Geen idee was te gek en geen moeite te veel. 

Al met al werd het uiteindelijk een heel prettige, gezellig en vooral leerzaam  half jaar met de crew van Living Image. We gaan Felix en zijn crew wat dat betreft ook best missen na zon mooie en intensieve samenwerking. Gelukkig blijft er goed contact en zullen we in de toekomst zeker gebruik blijven maken van videoproducties van Living Image.’

Jop Douma

Directeur Communicatie, ChristenUnie

Dorcas werkte samen aan met Living Image aan de filmproductie ‘Face Down’ om de humanitaire crisis in Oost-Oekraïne in beeld te brengen. Deze documentaire is in het voorjaar van 2016 gerealisseerd. De documentaire is gebruikt voor de succesvolle lobby bij het Euro-parlementariërs, politici in de Tweede-Kamer en bij het Ministerie van Buitenlandse Zaken om de noodhulp om te zetten in structurele hulp. De documentaire is ook gepubliceerd voor het grote publiek (NPO). Dorcas heeft genoten van de samenwerking met Living Image en is zeer tevreden met het geleverde resultaat.’

Christel Mulder

Disaster response coordinator, Dorcas

‘Werken met Living Image’

Ruim 2,5 week lang hebben wij met Felix, Ruben, Laurens en Stephan in Cambodja opnamen gemaakt voor een lange film voor het 25-jarig jubileum in 2017 van onze stichting en voor 6 korte filmpjes voor gebruik op onze website. Daarnaast werd er gefilmd voor een documentaire die LI wilde maken over het werk van God in Cambodja. Het werden zeer drukke, maar ook prachtige weken! Met vakmanschap en gedrevenheid werd de grote klus geklaard. Flexibel, professioneel en creatief werden problemen opgelost.

Wij hebben genoten van die periode en zijn nieuwsgierig naar het eindresultaat. Wij hopen dat alle producties mogen bijdragen aan het werk van de stichting De Brug en dat door de documentaire de liefde van God in Cambodja wereldwijd zichtbaar zal worden.

Frits en Beja Weitkamp, Rens Reedeker

Directie, Stichting de Brug

‘Living Image heeft in 2015 voor Dorcas een documentair verslag gemaakt in Irak van vluchtelingen. De samenwerking is in korte tijd opgezet, het project is goed verlopen en het resultaat is de documentaire ‘Long Road Ahead’ die internationale erkenning heeft gekregen. Dorcas is zeer tevreden over de professionaliteit en het kwaliteitsniveau van Living Image.’

Abel Korevaar

Directeur communicatie , Dorcas